Gå til innhold

+mamma25+

Tre små & mammaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!!

Hvordan går det med deg? Har ikke "sett" noe til deg her inne på lenge. Tror det siste jeg leste var etter at du hadde vært på Ul.

Men kanskje du ikke har tid til å være her inne og nyter sommeren? :)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen andre som har sett henne her i det siste?

Skrevet

Synes jeg leste noe her om dagen at hun hadde nytt nick og ikke hadde det så bra.... Men jeg vet ikke!

Skrevet

Å? det visste jeg ikke. Men er ikke her så mye, så det har jeg ikke fått med meg.

Håper iallefall at du har det bedre nå..

kLEM

Skrevet

Nop har ikke sett henne her på noen dager nå. Hun dukker sikkert opp igjen snart skal du se=)

Skrevet

Etter hva jeg har skjønt så har hun vist nok slettet seg her.

Her en kvelden var det reine "hekse jakten" på henne. Hun hadde vært inne på aleneforeldredebatten under et annet nick (men glemt å slette profilen) og fortalte der at hun har blitt alenemamma.

I stedet for, å gjøre som man gjør med andre her inne, å støtte og backe opp, så ble det av enkelte skrivd at hun fortjente å bli alene.

Etter dette skal hun vist nok ha slettet profilen sin.

Skrevet

oi, det har jeg ikke fått med meg. Slik skal det jo ikke være, og selv om en person skriver innlegg som ikke er pene i andres øyne, så skal man jo ikke grave det hullet dypere for å "ta " han/henne neste gang.

Synd når det blir slik

Skrevet

Ja det er veldig synd.

I en sånn situasjon som dette så trenger man heller oppmuntring og hjelp.

Hadde det selv skikkelig kjipt når jeg flyttet fra faren til eldstemann. Har aldri følt meg så alene her i verden før, så jeg kan jo tenke meg til hvordan hun har det nå.

Tenkte jeg kanskje skulle ta kontakt med henne når jeg ser henne. Hun bor rett bortenfor meg så jeg ser henne inn i mellom i butikken her.

Skrevet

Jepp, er i de vanskelig stunder der man virkelig trenger hjelp, hvor en ser hvem sine virkelig venner er..

:-)

Skrevet
http://www.dinbaby.com/forum/thread/9671615 link til det inn legget fra alenforeldre debatten. Men hun har jo gutt og ikke jente så hun ba jo om at folk skal reagere på det og hun fikk ikke mye dritt sleng ikke mer enn det hun pleier og slenge med leppa her inne syns rett og slett ikke noe synd på henne etter alt hun har sagt om oss andre her inne
Skrevet

hun skrev vel at hun hadde jente for å ikke bli gjenkjent, da....

Skrevet

det kan godt hende ,men nicket på profilen røpa henne.

Skrevet

sist jeg snakka med henne ....da var alt bra .... men hærregud det er for dumt at man skal rakke ned på andre når noen sliter ! skulle tro vi var en gjeng med småunger her inne !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...