meg & to små vampyrer Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Beklager om jeg er frekk nå, men hva har skjedd om du har lagt på deg 5 kg på en måned? Er det vanlig?
Nicita73 Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Spist sunt, lite og ofte, hver tredje time. Gå en tur hver dag. Lykke til:)
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Det så teit ut dte jeg skreiv ser jeg. mente: har du f.eks. begynt med prevensjon man kan legge på seg av? medisiner med bivirkninger? andre ting som kan føre til så plutselig vektoppgang? For om det er det, så kan du kanskje gå rett til kilden for problemet.
Stary Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 Jeg vet ikke. Har vel vært veldig usunn da. Mye vin og øl i varmen, masse mat. . Det er vel det. Jeg skal ta en fastekur bare, også skjerpe meg etterpå. Dette er jo helt feil.. 10 dager faste fra i morra. Trapper ned i dag. Åh... 5 kilo !!! Er det mulig?
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Alkohol er det enormt mye energi i da... Kan jo være det? Kanskje det er nok å bare droppe det noen uker?
Nicita73 Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Faste er inge god ide, da har man lett for at kiloene flyr i været igjen når man begynner å spise. Prøv rådet mitt, da skulle du kunne gå ned 1 kg i uka:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå