*Lissi* Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Og det gikk så som så:-) Han har aldri vært vant til å ligge å skrike, så er vant til mye kos når han legger seg. Nå når han kom på eget rom så ville vi lære han å sovne av seg selv. Blir hysterisk bare vi går ut av rommet, så det kan være sllitsomt å legge han. Masse skrik når han skullelegge seg. Gikk ofte inn til han, og til slutt sovnet han. Våknet klokken 03.00 og holdt det gående i 1,5 timer. Var litt usikker om jeg skulle sitte stille inne hos han, eller gå ofte inn. Vart til at jeg gjorde litt av begge deler. Sovnet til slutt da. Håper det går bedre i natt!
Nit@™ Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Det er jo ofte slik at nye rutiner må "jobbes inn". Jeg måtte ta en "minikur" på Pilten nå. Han er vandt til å sovne på fanget om kvelden, men drøyde tiden så fælt. Han fikk melk så tannpuss og lagt i seng. Vi gikk ikke fra han da, vi sto ved senga og strøyk han på kinne og holdt i hånda. (Hverken jeg eller pappa`n liker det å gå i fra) 2 kvelder så var det meste gjort. I går kveld sovnet han fint i senga si etter 3-4 minutter. Det går seg til og blir bedre, men en må jo gi de litt tid på å endre rutiner. Veeeldig "vanedyr" disse små. Lykke til videre, det blir nok bare bedre og bedre.
*Lissi* Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 Vanedyr ja:-) Mini er ekstremt bestemt og sta. Tar nok mer enn to dager for å få han inn i nye rutiner er jeg redd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå