Gå til innhold

Desperat...hvordan skal jeg få han til å sove

Anbefalte innlegg

Skrevet

lenger på morgenen. Han er nå 10 måneder, legges hevr kveld kl 7. Jeg vil si vi er veldig flinke med rutinene... men han har dager han våkner halv fem (som idag), vanligvis våkner han 6...... det er jo litt bedre.. sitter her nå, ganske så redusert med en leken liten kar på fanget, som hvertfall ikke skal sove. Hjelper ikke med bryst/flaske..... Trenger noen gode råd, for å få litt søvn. Føler jeg går litt på sparepluss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i tildig-morgen klubben :)

Mini på 8 mnd har nå våknet mellom halv fem og halv seks i over en mnd og her i huset har vi resignert. Vi har prøvd både å legge ham tidligere, senere, la ham ligge i senga når han våkner i håp om at han sovner igjen osv, men ingenting hjelper.

Måtne vi overlever på er at en av oss først står opp med ham og er oppe et par timer, for så å vekke den andre slik han denne står opp mens den andre legger seg. Jeg har en veldig snill samboer som gjør dette også midt i uka når han skal på jobb.

I tillegg legger vi oss tidlig om kvelden!

Klokka seks må du nok bare regne som normalt, men dere kan prøve å legge inn en ekstra ettermiddagslur og prøve å legge ham senere på kvelden, jeg vet dette har fungert for flere andre (fungerte ikke hos oss).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...