Gå til innhold

Hvorfor er dere våkne nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk plutselig ikke sove, og så kom angsten krypende som alltid når jeg våkner om natta :oP du da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja si det.. Snulla har vært våken for mat i natt faktisk..

Jeg er sulten, leddene verker osv osv.. men i stedet for å gå og lage meg mat og kjøre i meg et brett smertestillende så sitter jeg her..

Vil anta at smertestillende uansett ikke er lurt når man ammer..

Er ikke såå vondt, bare sånn at jeg ikke får roet meg liksom..

Også er det varmt.

Og døgnrytmen min har vært på bærtur i 7 år.

Skrevet

Er det bare oss to her inne :oD

Skrevet

Twig er vel egentlig oppe men hun sitter og leter etter noe på nett.

men ellers tror jeg ikke vi er så mange her nå, hehe..

Skrevet

Jeg er også her, med en liten krabat som vil leke kl 0430 om morgenen.....stuuuptrøtt!!! Prøvd alle triks i boken for å få han til sove igjen, men funket dårlig gitt..så her sitter jeg med en som spiller iherdig på slurva ved siden av meg ;)

Skrevet

hoho..

Skrevet

Så moro da gitt. Vi skal hente valp etterpå vi, kunne tenkt meg å vært litt uthvilt men...

Skrevet

gjeeeeeeeeeesp* Er her jeg og.Snuppa skulle opp for en time siden hun....og hun er 2 år!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

å så gøy. Til og med bikja sover her i huset. Lurer hele tiden på om jeg skal prøve å få meg litt søvn, men jeg tror jeg like godt dropper det nå.

Skrevet

hihi.. småen her på 2,5 har nå nylig begynt å sove litt lenger enn 0500

(kan være fordi vi holder han oppe heeeele dagen og han er så utrolig trøtt og grinete når han legger seg.. ).

Er for så vidt deilig, men det er slitsomt at han skal være så sur og grinete på kvelden.

Gjest otilie79;)
Skrevet

Og her er jeg:o) Med lillefrøken som har funnet ut at dagen starter klokken 05.00, og alltid med et smil og litt sjabbing i senga. Slik har det vært vel en uke også, og veldig presis er hun også:/

Skrevet

Han sover faktisk fortsatt..

Gjest otilie79;)
Skrevet

Hehe:o) Har faktisk prøvd å holde henne våken litt lengre, og sove mindre på dagen, men ikke pokker:( Dagen starter klokka 5! Hun er bare 4 mnd da:)

Skrevet

Da er det jo litt annerledes.. Gutten min blir jo 3 år, hehe..

Tulla mi på 5 uker derimot sover og sover og glimter bare på øynene av og til.

Skrevet

Nå er jeg våken fordi pjokken står opp nå :) Men trøtt er jeg ja.... blir en liten lur på meg senere heldigvis!

Skrevet

Lillegutt våknet for å spise litt i 5-tida. Han sover søtt igjen, men jeg har vondt i ryggen og orket ikke ligge lenger. Har sittet en halvtime på verandaen og sett på regnværet, men så ble det kaldt....

Skrevet

ja, her er naa klokken to timer mer saa det er ikke saa veldig tidlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...