Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Ganske nytt alt dette her? hva består det av?
MathildeC Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Det er vel det de kaller de klaerne man tar babyen hjem i fra sykehuset? Tror jeg.. Dvs en body med en lue og sokker? Eller jakke, bukser, lue og sokker.. Naa ble jeg litt usikker selv..
kaur *har født!* Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Hentesett er et ekstra fint sett med tøy som man har på babyen når man drar hjem fra sykehuset. Gjerne hjemmelaget av bestemødre eller seg selv. Jeg har laget en hentesett bestående av jakke, lue og sokker. Det er selvfølgelig helt unødvendig...men jeg syntes det var koselig å lage...desstuen blir jeg sprø av å gå sykemeldt og ikke ha noe å gjøre.
Lillegullet130707 Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Jeg har kjøpt body, bukse, jakke, lue og sokker. Grunnen til at det heter hentesett, er fordi det er det settet man har på babyen når man henter det hjem. Klærne trenger ikke være spesielle, bare man har noen klær å ha på barnet når det skal hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå