Gå til innhold

Babyplanen "garantert baby"!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare dele denne med dere som også ønsker en liten spire. Er visst flere som har blitt gravid etter å ha fulgt denne planen til punkt og prikke :)

*Prøv annenhver dag fra dag 8 (Har du første mensdag 1. juli, starter du 8.juli)

*Start testing med EL-tester fra dag 10

*Når EL-testen er positiv, så prøv den kvelden og de to neste kveldene på rad. Skip kvelden deretter, så prøv igjen den neste kvelden.

*Ta graviditetstest 15 dager etter positiv EL-test hvis mensen uteblir.(Må legge til at det beste er å teste fra dagen du venter mensen)

***Hvis EL-testen ikke ble positiv, så fortsett og prøv annenhver dag inntil dag 35. Ta så en graviditetstest hvis mensen uteblir.

Denne har jeg prøvd selv, en gang vel og merke... men jeg har dessverre ikke blitt gravid. Men jeg gir ikke opp. Jeg vil gjerne tilføye at jeg bruker folsyre og at jeg tar Solvipect slimløsende hostesaft fra IKM helt til eggløsning.

Lykke til jenter! Jeg ønsker at vi alle får en liten spire vi kan glede oss over snart:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok,

kom hjem fra "siste fest" om spiren sitter nå...

Er på dag 8 pluss nesten tre timer (klokka er snart tre),,,,

Så nå kaster jeg meg i køyen med den største innsats!!!

hehe....

Regner med dine tips; baby-snart?:)

Hostesaften dropper jeg da....

Bare ett problem,

Skal på to bryllup før IKM....

Noen som har gode grunner for ikke å drikke??

Må ha en god grunn for dagen 14 juli, lillesøss skal gifte seg, og min familie går ikke på hva som helst.....

Første bryllupet bruker jeg antibiotikakur som grunn....

Skrevet

Si at du har tatt noen paracet eller ibux for at du har slitt litt med hodepine eller noe, og at det da kanskje ikke er så lurt og mixe inn alkohol..hehe... eller jeg vet ikke. Det er ikke lett det der. Jeg er selv ikke så veldig glad i alkohol..liker det rett og slett ikke, men klarer et par rusbrus i ny og ne... så ingen legger merke til noe spess om ikke jeg drikker..for det er så vanlig det..hehe..

Men lykke til uansett!! Håper virkelig spiren sitter hos deg:) *klem*

Skrevet

Næh, den går de nok ikke på....

Men skal passe tanteungen dagen etter, kan jo alltids skylde på d da....

Så får jeg håpe de ikke tenker baby-baner...

Vil helst ikke at noen skal vite....

:9

Takk for lykken!!

Skrevet

Ja, da har du jo perfekt unnskyldning:)

Lykke til hvertfall! :) *klem*

Skrevet

hvorfor hostesaft? Kall meg dum, men det har jeg aldri hørt om før....

Lykke til, vi får krysse fingrene....

Skrevet

Det jeg har lest er at hvis du tar solvipect slimløsende hostesaft, får du også litt tynnere slim nedentil som gjør det lettere for sædcellene å svømme:)

Om dette stemmer vet jeg ikke... men det skader jo ikke å prøve:)

Skrevet

si at du går på penicilin kur. :) eller drikk alkoholfri vin eller munkholm fra vanlig øl glass. ingen ser forskjell. :)

Skrevet

Dytter litt på denne jeg.. så den ikke forsvinner helt med en gang

Skrevet

Det er ingen grunn til å ikke drikke FØR IKM. Skal ikke ha noe å si for fosterets utvikling. Man kan leve som normalt også mellom EL og IKM, men du trenger jo ikke bli pærefull, men kan godt ta et glass vin eller to til maten uten at det skal ha noe å si. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...