chrisallic Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Eller et skikkelig mannabein som jeg ville sagt.Sambo skulle på forspill til en kamerat og de skulle være en gjeng.Han ene kameraten til vår kamerat var SKIKKELIG nydelig.Av og til ser du noen som utpreger seg og han var skikkelig smekker lekker. Må ikke si det til sambo da begynner bare han også,og i vårt hus er det bare jeg som har lov til å si at noen er pene hi hi.
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Hehehehe:-p Litt øyegodt er fint! Rart, for her er det bare også jeg som har lov:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå