milly:) Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Er det mulig å ta paracet som smertestillende når riene starter?? vil dette ha noen funksjon?
Potetstappe Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Tviler vel egentlig på det.. Men jm har sagt til meg at man godt kan ta det hjemme, før man reiser til sykehuset. Så man får slappet av litt..
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 når jg skulle ha barn nr to fikk jeg to paracet da jeg kom inn på s.huset.For jg hadde bare to cm åpning,og da fikk jg smertestillende så jeg skulle få slappe av i løpet av natta..men de virket motsatt på meg,fikk sterkere rier å ble mor til to åtte timer senere..
Kummin&Lillesel Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Jepps, det sier min JM i hvert fall. I "fødeoppskriften" min blir det "anbefalt" å ta det i andre fase av fødselsopptrekket. Der riene er sterke og jevne, men ikke med kort "nok" mellomrom til at sykehuset vil ta dere inn. De anbefaler også å sitte "bak-frem" på en stol, og se en film eller to for å fordrive tiden, og legge på varmeputer el.l. (Fase en skal bedrives med en gåtur, og fase tre tilbringes på sykehuset..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå