Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg føler meg som en hval, selvom det bare er kommet på magen!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Shit!! Så mye?? Jeg hadde ikke turt å sagt det om det var meg!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Kjære deg, det var da ikke rare greiene å ta på vei for.. Når du er kommet så langt som til uke 28 er du jo så å si i 3. trimester. Jeg ville heller lurt på hvorfor jeg ikke hadde lagt på meg mer enn som så. Er selv i uke 20 og har lagt på meg 4-5 kg. Helt normalt og jeg er såre fornøyd med det :-)
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 nei vettu ka eg blir litt provosert av deg.. har en følelse av at dette ikke er et "ekte" innlegg. Babyen veier i uke 28 1 kg i seg selv, og med fostervann, ekstra blod i kroppen, større livmor og morkake så er dette mer enn 3 kg.. det er helt sikkert greit at du kun har gått opp 3 kg men jeg må få si at det er lov å vise litt respekt for andre også og ikke "skryte" av de 3 kg man har lagt på seg... jeg har levd akkurat som før og er i uke 28 nå, vekten stiger regelmessig.. nei, for all del, kan godt hende du mente det du skrev men ser meg bare litt lei av folk som "skryter" av at de tar av i svangerskapet i stedenfor å tenke på den lille som trenger næring ... akk ja!|
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 men... må legge til en ting, ser ut på tiden på innleggene at dette er bare 1 person.. tilfeldig at "anonym" skulle svare så raskt med anonymknapp på.. jes! stå på
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Det sises at det er ganske normalt å legge på seg ca 1/2 kg i uken fra og med uke nitten og en tid fremover... Det er da den største veksten skjer, så du har virkelig ingen ting å bekymre deg for!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 vel hva skal jeg si da? Jeg har lagt på meg 6 kg i uke 27...:=) dobbelt så mye som deg:) er kun på magen, og er visst helt normalt... så bekymrer meg ikke:)
tullemor_til_snart_4 Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 du får trøste deg med at det er andre som er større enn deg;) ser fra de andre svarene her at jeg burde kjefte på deg, for jeg har nemlig lagt på meg rett over 10 kg på 24uker. Så hold deg fast: KJEFTE;KJEFTE KJEFTE;p
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 D er jo iiiingenting!!! 3 kg på 28 uker..du er jo trekvartveis i svangerskapet og har ikke lagt på deg mer enn 3 kg... da tror jeg du berger ut de 12 ukene du har igjen assasaaaaaaaaaaaaa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå