Gå til innhold

akkurat blitt spådd av Lillnita og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skremmende så rett hun hadde.. 99% av det hun sa er sant. og da var det ikke ting som kunne tydes, og vries og vendes for å passe meg. det stemte.

tusen takk Lillnita, du er en knupp. Jeg føler at en stor byrde er tatt av mine skuldre, og takk for at du tok deg så god tid til meg, du er virkelig en unik og flott person. stooor klem til deg <3<3<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så spennende!!! Spår du andre og eller Lillnita...??

Skrevet

du må nok gå inn på spå siden.. ville bare fortelle hvor godt jeg har det nå, og for en utrolig flink person dette er :o)

Skrevet

Ja, det kunne jeg virkelig likt!! Å bli spådd! Vil du fortelle litt om det???? Jeg vil gjerne bli spådd om det kan hjelpe ogg litt sånt...

Skrevet

det eneste jeg trengte å fortelle var fødselsdatoen min. jeg er skeptisk til slikt, men gikk inn med et åpent sinn.. og det hun fikk fram, stemte helt. om hvordan jeg har det nå, uten at jeg hadde sakt noe som helst om det. og jeg har helle ikke skrevet innlegg her inne med de problemene jeg har hatt, så hun kunne ikke gått inn å lest om meg, helle ikke på min egen side, står det hva jeg har slitt med den siste tiden.

Lillnita spår i kort, og du kan spørre henne spørsmål, så legger hun kort, og vært kort har forskjellig betydning.

hun har i allefall overbevist meg. :o)

Skrevet

Tusen takk 1+1+1=4.

Det er kjempehyggelig å få slike gode tilbakemeldinger =))

Godt å føle at jeg faktisk kan være til hjelp

.

Vil bare ønske deg masse lykke til.'

Stor klem fra

Lillnita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...