Gå til innhold

Nki...

Tomine is my star

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt interiør studiet på nki?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer egentlig på ganske mye.....er helt grønn når d gjelder nett studie...

Er du kommet langt?

Kan man starte når man selv vil?

Hvordan syns du opplegget fungerer..går det greit å studere via nett?

Hva planlegger du i etterkant av studiet?

Skrevet

Altså, det er i bunn og grunn ikke et nett studie, eneste du bruker nett til er å snakke med andre studenter og du kan spørre læreren om ting på nett.. Oppgaver o.l. sendes i posten :) jeg har ikke kommet så fryktelig langt, har levert inn 5-6 oppgaver. Man kan starte når man selv vil og levere oppgaver når man selv vil, man kan også velge å ha litt kveldsundervisning hvis man føler a man trenger det.. Jeg synes det er et relativt vanskelig studie egentlig, det er MYE å lese og veldig pirkete arbeid men veldig morro også da :) Jeg valgte å ta dette studi for å sjekke om dette er noe jeg kunne tenkt meg å arbeide med resten av livet, når jeg er ferdig planlegger jeg å arbeide et par år for å tjene opp penger og så søke på kunst høgskolen i oslo (interiørarkitekt)

Opplegget er veldig bra men det er lagt opp til at du lærer deg så og si ALT selv, krever stor selvdisiplin og mye arbeid..

Skrevet

Hvor foregår kveldsundervisning?

Hvor mye arbeid ligger det sånn ca i 1 oppgave?

Skrevet

jeg var så dum å valgte bort undervisning så jeg aner ikke :) er endel jobb, er masse lesestoff før hver oppgave, så må man lage en funksjonsanalyse som går på 3 deler (her skriver man opplysninger om kunden, hva de ønsker, hva som skal gjøres o.l.) så kladder man en-to tegninger og fintegner møbleringsplanen som man skal sende inn, etter en stund skal man også lage materialplansje (beskrivelse av farger, tapeter, stoffer, møbler o.l.) og kostnadsplansje hvor man skriver ca kostnad o.l. :)

Skrevet

Hvilke forkunnskaper har du i forhold til dette?

Holdt på med noe sånt tidligere?

Skrevet

ingenting :) bare alltid vært glad i å tegne og veldig opptatt av interiør! Man lærer alt av tegneteknikker o.l., men det er ikke et studie man tar om man er fryktelig dårlig til å tegne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...