Gå til innhold

Hm.. mammaklærne begynner å bli for små ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halvparten av klærne begynner å bli for små ja, så nå bør han melde sin ankomst snart. Har tre og en halv uke igjen til termin, så jeg vil liksom ikke kjøpe flere store plagg nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe dritt akkurat det der ja! Da jeg hadde 3 uker igjen var det ingenting annet enn gravid toppene mine som passet! Og det er jo ikke noe vits å kjøp inn noe så sent... Foruten pysj bukser så har jeg en bukse som fortsatt passer, en uhyre lekker stripete sort og hvit polarn o pyret joggebukse! Haha.. Ikke den jeg liker å vise meg i for å si det sånn.. Så hadde jeg visst jeg skulle gå overtid så hadde jeg nok kjøpt meg en bukse til!

Men du kan jo kjøpe deg noen tights, de kan du jo også ha etter fødselen. Jeg har kjøpt 2 stykker, og de kan jg ha under magen, så presser ikke heller..

Lykke til videre;)

Skrevet

har samme problemet selv hehe men jeg har to skjørt jeg kan gå med da, det hjelper. Kjøpte en slik yoga bukse eller hva de heter på cubus og den er helt nydelig å gå med. Den skal med på sykehuset også

Skrevet

Har også begynt å vokse ut av noe av gravidtøyet. Og jeg har 8 uker igjen!

- Men! Da jeg holdt på å pakke til hytteturen forige uke, fant jeg et par piratbukser/shorts fra i fjor. Da de var skikkelig lav i livet betemte jeg meg for å prøve dem. De passet perfekt under magen! Jeg ble sååå lykkelig :-)

Skrevet

har vokse utav d meste av klærne jeg oxo nå,men har ikke råd til å kjøpe noe nytt..håper jeg slipper å gå over tiden iallefall.. er 10 dager til termin nå...

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har kjøpt noen kjempe fine "haremsbukser" på Cubus.

De er i tynt stoff omtrent som tights og jeg kan bruke de som vanlige lange eller dra de opp til knærne så de blir litt kortere (deilig når det er varmt) De sitter godt under magen og de blir helt sikkert gode å gå i etter ungen er ute også. Kommer inn under kategorien pene joggebukser som kan brukes på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...