Gå til innhold

hvordan saksøker man barne og ungdomskolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å hva får man ut av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du ha ut av det?

Er du udugelig, men vil gi skolen skylda?

Er dine foreldre udugelige, men du vil gi skolen skylda?

Lykke til, du kommer ingen vei. Bebreid deg selv og dine foreldre i stedet. Deretter kan du forsøke "å rette oppat æille feila frå i går".

Slutt å klage, få ræva i gir i stedet.

Skrevet

1. vet ikke, forhindre at det skjer igjen?

2. fikk ikke feil/dårlig/ingen hjelp på tross av diagnose.

3 ja det er de. er det relevant?

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan. -Men jeg vet jo hvem du må kontakte for å finne det ut, jeg har svart på det i en annen tråd.

Hva du kan få ut av det, kommer jo an på om du vinner en eventuell sak.

Jeg vet om en som fikk erstatning (økonomisk) fordi hun ble mobbet i alle år, uten at noen grep skikkelig fatt i det.

-Men bevisbyrden er enorm!!! Hva kan jeg si? JEG ville heller konsentrert meg om å bevise at du duger, at de tok feil om deg ved å ta utdannelse, gjøre det bra tross odsene. -Men det er mest fordi jeg ville brukt hele den tiden (årevis, helt sikkert) saken hadde pågått til å leve i fortiden, dvele ved alt som har vært galt, lure på om jeg kom til å tape...

-Men kanskje du er tøffere enn meg?

Skrevet

jeg kommer helt sikkert ikke til og saksøke de. som du sier, det hjelper ikke og leve i fortiden.

blir bare så sint når de skal nekte på alt og gjøre alt så tungvint. hadde vært så utrolig mye bedre om de bare hadde sakt det sånn som du sier i den andre tråden. for det er lov og gjøre feil.

det er bare så smålig og nekte for det og på den måten gjøre sitvasjoene jeg har havnet i enda vanskligere.

men jeg skal nok greie det på tross av de ;-)

å lilja, sånne som deg gjør verden til et bedre sted :-)

Skrevet

Oj, nå blir jeg brydd:-S

Men som du selv sier, alle gjør feil, jeg har nok også gjort min del...

Det er hver sin tur.

Du får ha en fin natt!

Skrevet

Du kan søke om voldsoffererstatning dersom du er blitt utsatt for fysisk eller psykisk vold i så stor grad at det har nedsatt arbeidsevnen din.

Men det er et tidkrevende helvete, så finn heller en god terapeut å prate med.

Klem

Skrevet

Gå til taperforeningen. De vil nok elske å få stemplet deg som offer, og gjøre deg til en av taperene i samfunnet.

Skrevet

det er forresten uhyre sjeldent saksøker for medhold i slike saker.

Skrevet

Du må stevne dem inn for domstolene der du gikk på skole. Du må si hva du krever og på hvilket grunnlag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...