Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg føler meg kvalt, kvalt i mitt eget hjem.. Det sliter på forholdet og alt.. Jeg tenker på når svigerfar er på besøk. Jeg takler ikke fyren mere. HAr hatt mareritt om han, får ikke sove når han er her.. Han er mitt mareritt.. Han er en person som gjør alt det stikke motsatte av meg og hvordan jeg er oppdratt. Han respekterer ikke privatliv. I dag morges voknet jeg av at jeg så rett opp i svigerfars nakne brystkasse. Jeg ble vettskremt og sa han trengte ikke å komme på rommet når jeg nesten lå naken. Han sku vekke typen min mens han lå og sov innerst. Og for å ikke vekke babyen sku han dulte borti han. Sa at han får banke på uansett. Han piller seg i nesa, han tørker snørr ved matbordet, levner snørrpapir på stuebordet, blodige plastere osv. Han har beina på glassbordet mitt, han setter sine sko på den hvite sofaen min. Han ødelegger det meste ved ett uhell, kan levne kokeplata på, han skyller ikke etter seg på dass, vasker ikke hendene sine etter dass! Og att på til skal han ta på babyen våres etter det. Han kan komme uanmeldt på besøk og si han skal være hos oss i en uke pga kurs. Han belærer meg og oss! Det er sååå mye mer han gjør som jeg ikke har ramset opp. Men det verste er at typen min synes det er greit! At det er jeg som er overhysterisk for at han ikke vasker hendene etter dass.. At jeg ikke får fred i min egen seng.Osv. Han tør ikke og si ifra til faren eller vil ikke! Og jeg sier i fra når det koker for meg men synes det er han sin jobb. Svigerfar gjør så mye galt at det eneste jeg hadde gjort var og gå etter han og si i fra. Men på den annen side så har typen min prøvd og si ifra, men da blir svigerfar så hissig og snurt og han gjør da ikke noe feil. Også kommer han med masse unnskyldninger. Og neste gang han er på besøk er det påan igjen. Jeg er så sliten av og hakke på han og være irritert over han men jeg takler ikke han. Blir sur på typen min når han er her. Vi diskuterer angående svigerfar. Blir uenige. Og jeg forblir søvnløs og fjern. Hva skal jeg gjøre? Det eneste jeg greier og tenke på er hvordan jeg skal takle svigerfar neste gang. Kjenner bare irritasjon i kroppen hver gang han er i nærheten.
chrisallic Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Uff ;ekkelt med sånn.har selv opplevd noe lignende.Svigermor tok mitt barn som lå og sov med meg under min dyne.Det tror jeg er noe av det verste jeg har opplevd og som jeg trodde aldrig kunne skje. Så føler med deg,og det er ikke normalt og skal ikke skje!Ta det opp med samboer din,eller be din mor på besøk og spør om hun kan gjøre det samme med han.Og det er ekkelt å ikke vaske hendene etter dobesøk.hadde aldri akseptert det. Trøsteklem til deg!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Huff dette er ikke en normal person. Hvis ikke samboeren din kan gjøre noe så flytt til dine foreldre når han er der. Be samboeren din om å rydde sikkelig etter ham. Tydligvis er det ikke plass til andre enn svigerfaren din i huset. Be ham om å ta inn på hotell. Hadde ikke bodd i samme hus som den grisen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå