Monajenten Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 ...og jeg syns den var knallbra:) Jeg er også listoman, hehe, og ble skikkelig fascinert:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 har du lest doppler da? den er den beste, var litt skuffet over 2eren. digger erlig loe
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 haha, den er fantastisk. Bank i veg jenta mi!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 erlend.. Doppler er selvfølgelig den beste.
Monajenten Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 Hehehehe, datteren min har et sånt brett. Tror ikke jeg tør å begynne engang, er jeg jeg skal bli hektet;) Har lest Doppler også, syns den var like fantastisk!! Har han flere sånne herlige bøker? Hadde glemt hvor utrolig artig det er å lese gode bøker! En sydentur var praktisk;)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Synes naiv super og doppler var best. Ellers finnes jo barnebøkene om Kurt. De er absurde og morsomme. Mange liker L men jeg synes den ble litt dryg. Har ikke lest tatt av kvinnen og fakta om finnland men har planer.. Volov lastvagnar havner i skyggen av doppler.
Monajenten Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2007 Ok, greit å vite:) Skal lese MASSE fremover, det er jo så gøy:-D
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Fakta om finland er bra den, men litt sånn Erlend Loe goes Dag solstad.. tatt av kvinnen er bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå