Gå til innhold

Fler som kan kile baby i hodet:S??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velger å være anonym på denna!

Når jeg putter en finger inn kjenner jeg hue til babyen skikkelig godt! Å når jeg tar fingeren helt opp til livmorhalsen så er det ikke noen livmorhals der, bare en myk ring. Når jeg tar fingeren inn der kan jeg ta på hodet!

Fler som har det sånn?

Litt effektiv knulling må vel kunne få den ut nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i alle dager klarer man å kjenne sånt selv?? Mine fingre er enten ikke lange nok eller så er jeg helt umoden...fortsatt...:(

Skrevet

Tror ikke du bør holde på sånn.. huff hørtes litt vemmelig ut synes jeg..

Ikke så dumt å være anonym kanskje, nei..

Skrevet

Må bare først si at jeg kjente det selv at jeg hadde åpning for 1 mnd siden, og sa dette på føden. de sier ingen ting på at man kjenner selv. Er ikke mer skadelig det enn sex, og sex blir man jo oppmuntret til å ha! Så lenge man er ren på fingrene er det greit. Jm sa til meg at det bare er å kjenne, men det er veldig sjelden førstegangs fødende skjønner selv hva de kjenner på.

Har ikke unormalt lange fingre, hehe. Noen skikkelige pølser egentlig, men sitter på huk så er det ikke no problem!

Skrevet

Noen må det vel være??

Skrevet

Hva er det med folk? Har inntrykk av at et er mange som driver å roter oppi der. Kunne ikke falle meg inn!!!

Skrevet

Hei..etter at jeg leste innlegget ditt, måtte jeg sjekke...ble ganske paff...for jeg kjente hodet veldig tydelig. Livmortappen min har antageligvis ikke modnet like mye som din, siden jeg kjente en bitteliten "tapp". Er 36 uker på vei..hvor mange er du

klem klem

Skrevet

Enig med sisttalande!!!!

Det er ein grunn til at jm og legar ikkje rotar "oppi der" kvar gong me er til kontroll!!!

Og igrunn er me teite me andre som reagerar på desse innlegga....me svarar på dei....istaden for å IGNORERA dei!!!! Trur det er måten å få slikt vekk på

Skrevet

jeg hadde nok ikke funnet den om jeg hadde leta aldri så mye for min sitter langt bak, men jordmor sa min er kortet ut,myk og åpen så jeg er klar for fødsel bare riene gidder komme:)

Skrevet

Først driver folk å roter og kjenner etter om der er noe. Så etter et par dager kommer et nytt innlegg om hvor bekymret dem er for nå blør de litt. La det være. Stryk heller litt utenpå magen, da kan man ofte kjenne både hode og ben.

Skrevet

Guri, så fordømmende folk er her inne...

Skulle tro at dere trodde at HI her ikke gjør annet enn å ha fingrene oppi der...

Ja ja...

Skrevet

Hallo i luken! grunnen til at lege og jordmor ikke driver og roter rundt oppi der når vi er til kontroll er vel ikke fordi de kan gjøre skade om de gjør det, men fordi det ikke er noen grunn til å rote rundt om alt er normalt. Tar ikke ungen skade av sex tar den vel ikke skade av en liten forsiktig finger!

Skrevet

Hehe ja en forsiktig finger kan da ikke gjøre mer skade enn en penis.. :-). Velger også å være anonym her... :-)

Vi hadde nettopp sex og mannen sa han syntes han kjente hodet. Han kjente etter med en finger og mente helt tydelig at det var hodet. Jeg vil ikke kjenne selv, men tviler ikke for jeg er nok ganske moden tror jeg... :-)

Skrevet

Jeg syns det hørtes skikkelig vemmelig ut egentlig jeg altså! Mente ikke å være fordomsfull..men jeg gjør det ihverfall ikke selv da. Høres kanskje litt værre ut enn det er....

Skrevet

sorry at jeg sier det men jeg ser liksom for meg en penis som banker borti babyens hodet nå jeg....:S iisj jeg tror ikke jeg skal satse på noe sex siste tiden nå nei...

Skrevet

men kjære alle dere damer her inne..

DETTE HER ER HEEEELT NORMALT!!

Har kjent hodet til babyen flere ganger etter at hodet festet seg!

Før hodet festet seg kunne jeg til og med kjenner armen til babyen min!! Ja, vi har håndhilst 2-3 ganger allerede!!

Så det blir jo akkurat som om vi kjenner hverandre allerede når den kommer ut!!

Er det ikke fantastisk?????

Skrevet

åååååå så heldig du er..... jeg har ikke fått kjent det selv jeg, men mannen min har fått håndhilse på han.... trodde ikke på han først, men skjønte fort at det var sant... kan jo ikke lyve om sånt.....

Skrevet

Men i alle dager da.. Hvordan er det mulig da? Går det ikke hull på fostersekken eller noe da??

Skrevet

fostersekken er jo veldig elastisk da.... så det går fint.... den er jo som en tynnstømpebukse på en måte.....

Skrevet

Jaha..vel tror jeg drøye'n til baby kommer ut ihvertfall.. Ble litt facinert jeg nå...grøss!

Skrevet

Hjelp, det hørtes merkelig ut...

Skrevet

ehm hadde jeg først hatt så mye åpning så syns jeg lille likegodt kunne hatt seg ut altså!!!!:):)

Skrevet

Utrolig fasinerende!

Går det virkelig ann å kjenne babyen?? Ante ikke at det var mulig :)

Stilig... Må nesten le av alle de hysteriske "usj så ekkelt"- og "er det ikke farlig"-damene som skriver inn her.

Skrevet

Kult!

Den eneste tanken jeg får er at jeg må huske å file neglene, så jeg ikke river opp noe.... : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...