Gjest Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg er ei flink jente. Dedikert mamma fra klokken 05:30 (jippi) til klokken 18:00. Jeg jobber tre/fire ganger i uken fra 14:30 til 21:00, da møter jeg mannen min i døra og drar på jobb. Jeg jobber i helsevesenet, i en stilling der man får mye kjeft og trusler (psykiatrien...) og ikke nok folk eller penger. Denne uka har jeg hatt lillesøstra mi på 7 på besøk (sliten), noe som har både hjulpet og gitt masse stress. Jeg gidder ikke legge meg! Alle andre sover endelig, søstra mi drar imorgen, og jeg skal på jobb hele helgen + mandag som vanlig. Jeg vil ha FRI! Barnefri! Ektemannfri! Familiefri! Jeg får aldri fri, og er drittlei. Har drukket mesteparten av ei flaske vin, bestilt litt klær til MEG (javisst, jeg skal faen meg få noe til en forandring) på internett, og spiser cheesedoodles. Jeg kooooooser meg! Skulle lagt meg for lenge siden, men hvis jeg legger meg så er det neste som skjer guttungen som våkner og vil ha flaske. Jeg vil ha FRI! EN jævla dag med ingen som vil ha noe, ingenting som må vaskes, og ingen jobb å gå til! Legger meg IKKE!
Northernlights Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Det gjør du rett i =) Jeg må legge meg,jeg..for jeg skal jobbe i natt :-/
A4 Husmor.... Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Høres ut som om du trenger en husmorferie. Hva med å reise bort noen dager. Selv har jeg vært en tur i Paris uten mann og barn. Må si det var en innvestering. Koset meg med shopping, kultur og god mat i tre dager og kom hjem frisk og opplagt.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Skulle ønske jeg hadde råd. Må nok dessverre bare styre på litt til. Skal se om ikke gubben gir meg fri neste helg eller noe. Trenger bare en dag så det gidder han nok gjøre for meg hvis jeg truer med matlagingsnekt. ;o)
Tomine is my star Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Du trenger fri ja.... Det gjør jeg oxo....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå