Fiolinen Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Bare lurer i forbindelse med noen piller jeg kom over et sted...Vival...Indikasjoenr var det jeg nevnte,men hav betyr det...Denne personen som tar disse, har ikke fortalt meg om noen plager..
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Vet ikke noe om hva det er til å uttale meg, men må bare si at Vival brukes mot utrolig mye forskjellig uten at det trenger å være sånne diagnoser...
cheni Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Vival brukes vell mot angst, så det kan jo være at denne personen har flyskrekk feks. Var pakningen stor? Og hvor gammel var den? Det sier jo litt om hvor ofte de benyttes....
Fiolinen Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 Den var skrevet ut i februar, da var denne personen på syden-ferie...Jeg kan ikke innbill emegat dete r angst..men man vet jo aldri...tror ikke det er flyskrekk...var ikke en stor boks...
Libido- Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Neurose vet jeg ikke. Men psykosomatisk er når man har psykiske plager som gir fysiske symptomer. F.eks angst, man inbiller seg at man f.eks har vondt i hjertet, da gir det til slutt utslag i fysiske hjertesmerter. Blir på en måte innbilling, men de fysiske smertene er reelle. Kan også sies om man f.eks er så nervøs at man blir dårlig i magen. Psykosomatisk kan være så mangt, men det er i fysiske plager som er laget av psykiske.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Vival brukes jo mye som beroligende som feks ved flyskrekk, tannlegeskrekk osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå