Monajenten Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Kom hjem fra Kypros i dag, og i postkassen lå vitnemålet mitt og eksamensresultatene :-D Fikk 5 på engelsk, 5 på norsk og 4 på nynorsk og jeg er SÅ fornøyd! Har hatt all motgang det er mulig å få, dette skoleåret, i tillegg til at jeg har født, så jeg er skikkelig stolt! I tillegg var det vedlagt et skriv hvor inspektøren gratulerte med meget bra eksamensresultater, og at jeg hadde det høyeste snittet:-D OOoog den ene eksamenen jeg fikk 5 på, der var det kun en eneste som hadde fått 6, KUN meg som fikk 5 og resten lavere:-D ENDA STOLTERE :-D Håper dere har hatt en fin uke:)
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 åååå så flink du har vært stolt av deg jeg også!
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 oi, suuuperbra i tillegg gjør jo Brann det greit for tiden..hehe alt bra med deg??? Lenge siden jeg har vært innpå her!!!
Monajenten Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 Din jævel! :-s Brannebestingenprotestdensomeimotosv..... Joda går greit her, vært en uke på Kypros med småtten og kom hjem i dag med en smule dib-abstinenser;) Du da kjipe-laila som ikke er kjip?
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 diggers med sydentur:-) Hadde du med din kjære også, eller helt alene bare mamma og mini??? Åsså vil jeg også til syden, du trenger ikke snakke om abstinenser etter en uke, vært mange mnd uten, jeg!!!!! så skal du se, det blir jaggu ikke pallplass på dere iår heller...Hoho mohaaaaaaa hahaha 8Hørtses ikke det ut som en skikkelig OND latter))))
lille je Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Jøss, du er ikke snau! Men ny baby og alt. Jeg er imponert, gratulerer så mye;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå