Gå til innhold

Noen smartinger her? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille snuppeluren min har et hav av plass i sportsvognen sin :) Spe liten jente jeg har...;)

Det går greit når hun ligger og sover, men når hun er våken og vil sitte sklir hun ned i en veldig ubehagelig, halvt liggende halvt sittendt stilling! Det gikk greit når vi hadde fleece posen i vognene, (men den er de for varmt til nå) for da sklei hun ikke ned... Nå må jeg gå og rette henne opp og hipse på henne hele tiden...

Er det noen som har et tips til hva jeg kan finne på for at hun skal kunne sitte ordentlig?

Jeg har strammet selene alt det går, men de er alikevel for stor. Har også prøvd å rulle et helseteppe og legge det litt inn under rumpen hennes, men det funker bar en liten stund og så blir det så klønete når hun beveger og sparker med beina... Finnes det noe tynne greier som har hull til seletøyet, som man kan legge i vognen nå på sommerstid? Har tenkt på lammeskinn, men er ikke det litt varmt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker vogndynen. Bretter den dobbel. Fungerer veldig bra her i hvertfall :)

Skrevet

Ja det kan jeg prøve...

Skrevet

Lammeskinn er helt ypperlig i varmen! Det regulerer varmen, transporterer den bort fra kroppen, og er selvrensende - genialt å bruke i vogna! :-) Ellers kan du kjøpe en sitteunderlag fra f.eks. OTH, i frotte - bygger ut litt og er svalt og godt..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...