rødhette* Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Bare nysgjerrig.. Dere som lager kort, hva lager dere kortene av? Altså selve kortet, ikke dekoreringa. Kjøper dere ferdige kort som dere pynter, eller bruker dere kartong som dere bretter selv eller hva?
Trollet73 Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Jeg gjør begge deler. Men det er uten tvil mest tidsbesparende å kjøpe ferdige kort med matchende konvolutt for å dekorere.
Hoppetussa Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 I min Notabene-butikk tar de 4 kr for kort med konvolutt, da er det ikke mange penger å spare på å bruke kartong. Lager ikke så mange kort jeg da.
rødhette* Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 Trolltussa, hvor kjøper du kortene da?
Trollet73 Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Jeg kjøper mine fra USA - ClubScrap. Da får jeg alltid spesielle kort og konvolutter som jeg ikke har sett her til lands. Hvis du er intr, så kan du kjøpe noen av dem jeg ikke har brukt. Jeg får nemlig 5 stk av hver, men bruker kanskje 1 - 2. Jeg produserer ikke mengder av kort, men lager til bestemte anledninger hvor jeg trenger dem.
summer85 Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 jeg bruker mest kartong som jeg bretter.... men når jeg lagde takkekort fra dåpen, kjøpte jeg de pakkene på panduro med ferdig kort og konvolutt...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Kjøper bazzill-kartong som jeg deler i to og bretter. Får da to kort på ca 15 x 15 cm av hver kartong. Handler bl.a. fra www.papirloftet.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå