Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 siden du kom med en så god ide til meg , så tenkte jeg at jeg skulle vere litt behjelpelig også ... Vist du går inn på inreda.com , trykker på wallies ( på venstre side , nesten nederst.. ) Og skroller deg nedover er det sånne selvklebende marihøner til 149 kr for 25 stk da er du kanskje et skritt nermere du også ??
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. juni 2007 dytter litt så du skal se den ..
annie-77 Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Oj,Oj du er en knupp! Ikke var de dyre heller- så gøy. Må ha, bare må ha det :-) Fint du likte ideen min! Om du skal sy gardiner selv så er det billige stoffer på www.stoffogstil.no (Du er ikke tilf. fra Aust-agder forresten? I så fall kjenner vi hverandre kanskje i fra før?)
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 bare hyggelig å kunne vere til hjelp .. Ja , stoff og stil ja . dem hadde jeg helt glemt bort. der har di jo såååå mye fine stoff Nei , harbarka østfolding her gitt
annie-77 Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Oki, bare gjetta siden jeg bare vet om ei som heter Birthe.. Hils tjuke slekta mi i Fredrikstad da! Ha en god natt, Nå MÅ jeg sover!!! Har fått mange gode tips her inne i kveld :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå