mamma'n til løvegutt:) Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Nå er det så lenge siden (ja to måneder *er* lenge med min gullfiskhukommelse) jeg var aktiv bruker av bim, så det er mye jeg har glemt om diverse. Det jeg ikke kan huske er om temperaturen stiger i begynnelsen av en graviditet? Vet at den stiger rundt el, men nå hadde jeg el i forrige uke. Enten har jeg feber, eller så er det kanskje noe på gang her:)
grand danois Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 jeg ka ikke så mye om d,men slik jeg har sjøntså skal tempen holde seg høg vist man er gravid=) men vet du hvor mange dager d skal vere mellom el å mens? eller vist el er forsinket,blir mens d også altid?
mamma'n til løvegutt:) Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 Som jeg hååper at jeg er gravid altså... 5 dager til jeg kan teste! Det er 14 dager mellom el og mens - i alle fall temmelig omtrentlig. Hvis el er forsinket blir også mensen det, det er jeg i alle fall 99% sikker på etter å ha lest litt rundt på nettet om bl.a dette. Det skjedde i alle fall til meg en gang jeg hadde syklus på 45 dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå