Gå til innhold

nybakt mot-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

for alle oss som har veldig små babyer...:)

heihei, hvem er dere, osv?

Pernilla her.

23 år, og har en datter som ble født 22.juni.

Hun heter Aurora Kristin, og er selvfølgelig verdens nydeligste jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du vet jo egentlig hvem jeg er, snakket litt sammen på bim.. hehe men heter Cathrine, er 17 snart 18, datteren min ble født 12 juni og heter Eva Madelén. Her i gården sliter vi med ammingen akkurat som deg, men vi prøver så godt vi kan å holde på frem til 6 ukers kontroll! Selv om mme er kjøpt inn. hehe=)

Skrevet

Hei hei nybakte mødre

Jeg heter Monja og er 20.Datteren min ble født 10.Juni og har fått navnet Linnea.

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Hei

Jeg heter Silje Amalija og er 21 i år. Datteren min ble tatt ved planlagt keisersnitt 24mai og heter Alicja.

Skrevet

Er litt nybakt eg=p

Synne heter eg, 16 år, men en sønn som heter Lucas,

ble født 15 mai!

Skrevet

hyggelig å kjenne igjen dem man var på 3.trimester med:) (eller fra Ung &gravid)

hvordan står det til med dere?

her i huset begynner det å gå seg til nå, det er deilig!

ammer fra det ene brystet jeg, og det brystet hun ikke tar, det pumper jeg. holdt jo på å pumpe på meg senebetennelse, men nå har jeg fått meg elektrisk pumpe, og det hjelper på! :)

Ellers er jeg ganske fornøyd med at Aurora sover nesten hele natten nå. gir henne pumpemelk før hun legger seg om kvelden, og da sover hun raskt seks-sju timer i strekk. det gjør godt for mammaen og pappaen ja!

det fine med at hun nå er 11 dager gammel, er jo at nå begynner vi å føle at vi kjenner henne litt.. kjenner igjen lydene og litt hva de betyr, ansiktsutrykk osv...:)

Skrevet

Ja,det er så kjekt å følge hverandre her inne(og fra bim):)

Her har vi også begynt å finne oss til rette nå:)Bli kjent med denne nydelige lille jenta vår!Funnet "intervallene" hennes med spising,soving,bleieskift og våken tid.Sover mye,men er mye mer våken nå-så de er kjempe koselig å få "prate" litt med henne,få øyekontakt og se så utrolig sterk hun er i nakken,til å være så lita!:)

Nå som amminga går lettere,så får jeg jo nyte henne mere selv også.

Våkner hver 3-4time for å få pupp-natten som dagen, også pludrer hun og styrer en del i søvne,så det er ikke mye søvn på mamma om dagen nei.Jeg våkner jo så for det er et pip i senga hennes,og får ikke sove av lydene hennes.Men heldigvis tar pappaen henne litt på dagen,så får jeg sove rundt 4 timer.

Skrevet

Heter Eileen, er 19 år. Fikk en datter 27. juni som bærer navnet Benedicte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...