Hufsla Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 skriveleifene irriterer meg igrunn ikke halvparten så mye som de som skriver f.eks 1,8 år, og mener 1 år og 8 mnd! og det står jeg for:-)
MammaDilla Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Alt man skal henge seg opp i da, bare for å starte en dustete diskusjon! Når jeg feks skriver 1,5 mener jet ett og et halvt år, men skriver noen 1,8 så akjønner jeg jo at det betyr 1 år og 8 mnd. Men jeg forstår ikke at folk skal lage diskusjon om det. og det står jeg for ;p
Hufsla Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 nettopp, 1,5 år er 1 år og 6 mnd. Jeg skjønner også hva de mener, bortsett fra når de skriver 1,5år, problemet er bare at det er feil. Men det er helt greit for meg at du ikke irriterer deg over det altså!
MammaDilla Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 hehe.. puh.. var litt redd du skulle bli sint på meg nå siden jeg ikke irriterte meg.. hehe
Hufsla Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 vel, ja, du har jo en annen mening en meg, og det er jo strengt tatt ikke aksptert her inne... Men etter nøye vurdering bestemte jeg meg for å tilgi deg brøleren. :-)
Duddlidu Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Jeg er igrunn litt uenig med deg. Disse tallene kan jeg godt sortere og forstå hva som menes, men tråder med gjennomført dårlig rettskriving irriterer meg igrunn ganske mye. Alle kan bomme på taster og skrive feil, men innimellom er det litt i overkant. Og det står jeg for, hehe
Hufsla Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2007 du også? Nei, dette vet jeg jammen ikke om jeg kan godta:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå