Gå til innhold

I dag har vi kjøpt oss kano!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har snakket om det en stund, og kikket etter brukte på nettet. Men de forsvinner nesten før vi rekker å lese annonsen.

Så i dag reiste vi til Stange og kjøpte helt ny kano! Den tåler vekta av oss alle fem, selv om en må sitte ned i kanoen (kan sitte 5 på setene, men da er det ikke så enkelt for den som padler med en ved siden av seg)

Da vi kom hjem skyndte vi oss å spise, og tok med kanoen og fiskestang til et passe stort vann 10-15 min unna. Mellomste syntes det var litt skummelt først og ville hjem igjen... men etter hvert fant hun ut at det var ganske moro! Iallefall da vi fikk fisk! Fikk først to bitte små som vi slapp ut igjen, men så fikk vi en liten en som vi skulle ta med hjem og spise.

Vi var faktisk på vannet i ca 2 1/2 time, og padlet da nesten hele veien rundt, litt ut fra land.

Pappaen er helt i hundre (var han som villeha først, og han har vel overtalt meg litt etter litt), og vil ut igjen i morgen med eldste (og kanskje yngste) jeg blir hjemme da mellomste skal i bursdag, jeg går av nattevakt og vi får besøk.

Håper bare jeg etterhvert klarer å få den av og på bilen med litt hjelp av de to eldste. Så kan vi bruke den også når pappaen er på jobb (til sjøs)

hehe.. dette var moro!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...