Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sårt og diskutere dette med noen da jeg har høyt blodtrykk. Føler det er en skikkelig nedtur. Har ikke lyst til å ha det. Please trenger råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen. Føler med så alene med dette i forholdsvis ung alder-

Skrevet

har det ikke selv, men har hatt det. (var psykisk og gikk over)

Et tips er å spise masse bananer faktisk!!! Da snakker jeg sånn 6 om dagen altså. Faren til ei venninne klarte å redusere sitt høye blodtrykk slik :) Ikke tenk på det som nedtur, det er ikke alt man har kontroll over! jeg har selv lavt stoffskifte og problemer med mellomgulvsbrokk, ,men dette kan jeg ikke noe for, og må bare godta det. Går du på medisiner? Prøv å stress ned hvis du har en veldig slitsom hverdag. Er lettere sagt enn gjort, men det hjelper :) Ønsker deg uansett "god bedring" :)

Skrevet

Tusen takk for svar. Hvor høyt var ditt? Får ut å kjøpe bananer.

Skrevet

Jeg er plaget med høyt blodtrykk i 2 år nå,og går på blodtrykks medisin. Hva er det du lurer på.?

Skrevet

var oppe i 150/110. Så ikke ekstremt høyt, men har til vanlig 120/80. var en vanskelig periode med mye stress, men gikk heldigvis over :) Hadde masse hjertebank og fikk ikke sove pga dette i laang tid. Slitsomt!

Skrevet

Jeg fikk medisin idag. Synes det er så tidlig liksom. Hadde 170 på 100 eller 110. Har hatt 120 på 90 lenge. Var rimelig stressa idag. Hadde ikke sove. Nå skal jeg til utredning av hele kroppen, liker ikke dette. Har gjort det tidligere også. Trodde liksom dette var for folk på 50 år. Har vært litt nummen og svimmel.

Skrevet

Kan det være spiralen som er satt inn, steg etter den. P-piller kan jo gi høyt bt.

Skrevet

mannen min har akkurat begynt med medisin for det. Ei venninne/nabo har hatt høyt blodtrykk siden hun var 14-15 år.

Skrevet

Jeg har hatt høyt blodtrykk siden jeg vat rundt 20 år. Gått på medisiner siden. Ikke noe å engste seg for, så lenge det blir fulgt godt opp. Hadde skyhøyt da jeg var gravid ( i alle tre svangerskapene...) Viktig at du ikke bekymrer deg for mye pga dette, da det igjen kan føre til enda høyere trykk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...