Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 skal pusse opp rommet som lille gutt skal få. Men klarer ikke bli helt enig med meg selv... Har tenkt å ha lyse vegger , event en vegg med tapet ( ett eller annet mønster som ole brumm ell. ) Noen som har noen tips til meg .. Hvordan ser deres rom ut ?? ( barna allså )
SunRoad. Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Her er masse fint, vi har kjøpt Safari-tema pakken, men har ikke fått det på plass ennå. http://barnerommet.no/make_over/index.htm
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Tulla har helt hvite vegger med mange bilder på veggen av prinsesser, Ole Brum og en ramme med hentesettet og hennes andre kjole =0)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Driver å pusser opp rommet til Lukas nå Her blir det Lys Toscana på veggen og med hvite lister. Prince serien fra barneparadis.no Sjekk ut barnerommet.no hvis du har lyst på Ole Brumm....gå inn på temarom.
rosa og en blå Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 leig en sann derre fremviser.. so finner du noen fine tegninger, så tegner du rett på veggen. og maler etterpå.. kjempe stilig.. (vi har ikke det da, men kunna tenkt meg det) det er stilig der du har en vegg med en annen farge..
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2007 takk for fine tips HAr gjort det på rommet til snuppa se , rosa vegger , med en mørkere vegg.. Tingeling malt på veggen over senga og masse prinsesse bilder på veggene.. Var ikke noe vanskelig med ho .. Men Casper har jeg kjøpt mahogny ( er det det det heter tro ?? ) farget seng , stellebord og skap til .. og er liksom ikke alle farger som passer til det .. Syns ikke blått ble fint iallefall.. Så blir hvite ( eller ikke helt hvitt da ) vegger og etteler annet på veggen heller veldig mot ole brumm ja
annie-77 Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Har vridd hjernen min av samme grunn noen uker nå. Men fikk litt hjelp av at hun får det hvitmalte rommet siden vi har bestemt oss for og pusse det andre opp fra bunnen av ettervert. Så da blir det marihønetema på jenterommet. Så gjelder der "bare" og finne igjen de gardinene jeg så ... Tenker og skjære til en stor sponplate og male som marihøne og feste over sengeenden inn mot veggen, tror det kan bli bra. Tips om marihøne ting som sengeteppe, bilde,knagger etc mottas med takk!! Håper du finner noe du liker, er jo en vrimmel av ting og velge i mellom!
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Jeg er ikke noe glad i sånne temarom jeg da Orker ikke den dumme gule bjørnen og sånt.. Synes det er lekkert med lysblått og hvitt til mahogny dust og fint, synes ikke det skal være hvite vegger på barnerom, men er fint med lyse farger.. Kanskje lyseblå vegger og en vegg med brede lysblå og hvite striper?
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2007 åååå.. det hørtes kjempe søtt ut... ho får sikkert et nydelig rom
SunRoad. Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 annie-77: På Plantasjen har de sånne marihhøner på pinne til å stikke nedi potteplanter o.l. =)
annie-77 Skrevet 29. juni 2007 #11 Skrevet 29. juni 2007 Håper jeg klarer og fullføre plenen da... Det er ofte det det skorter på hos meg. Mitt forslag til deg, siden seng etc er bruntonet, og Ole brum gul eller gulbrun kan du jo velge en av "kaffefargene" på veggene (Latte eller litt mørkere) Og heller farge rommet med lyseblå gardiner, Ole Brum og co og kanskje noen blå skyer på veggene og lyseblå håndklær ved stelebordet. Jeg synes i hvertfall bruntoner kler lyseblått, Og Ole Brum med gule og røde farger krasjer ikke,men blir blikkfang. Synes du det kunne gå an?
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. juni 2007 det tror jeg kunnet blitt ille fint Takk for tips..
Lille Liak Skrevet 29. juni 2007 #13 Skrevet 29. juni 2007 sjekk ut tapetshop.no jeg har funnet den min jente skal ha på den ene veggen på sitt rom.. men det er noen for gutter der også.. lykke til
annie-77 Skrevet 29. juni 2007 #14 Skrevet 29. juni 2007 Takk for tips! Skal faktisk dit i morgen så da kan jeg se etter det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå