Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Mannen min bryr seg ikke noe om jeg har mensen når vi har sex. Jeg synes det er ok om jeg ikke blør mye. Men han bryr seg overhode ikke om hvor mye jeg blør. Blødningen stopper jo etter litt sex uansett, men likevel synes jeg det blir mye klin. Er det flere som synes det er ok med sex selv om dere har mensen? Hva med samboeren/mannen din?
~mamma~ Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Mannen min er HELT imot. Han hater blod. Har tendens til å besvime, hehe! Jeg har aldri hatt sex når jeg har hatt mensen - synes det er like greit.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Syns det er ekkelt med sex når ejg har mensen.. Mye søl! Hadde det med min første langforholdkjæreste, men likte ikke noe særlig.. min nåværende sambo er ikke så hypp på det og jeg syns det er helt greit å slippe og ha sex når jeg har mensen..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Sambo her også hater blod, og jeg føler meg lite lekker når jeg har mensen, så det er ganske lite aktuelt. Må i såfall bli i dusjen sånn helt på slutten og det er lite blod.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Sambo og jeg elsker selv om jeg har mye mens, og vi liker det begge to. Men noe jeg syns er rart, er at han syns ikke noe om å slikke meg Han vet ikke hva det er, men han klarer det bare ikke Alle mine exer har gitt meg det, å guuuud hvor mye jeg savner det...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Eh, jeg håper du mener oralsex generelt og ikke at du synes det er rart at han ikke vil akkurat Den uka.. Usj! Jeg synes det lukter så motbydelig med mens, så jeg klarer ikke å ha samleie da. Hvis det er helt i slutten av perioden med veldig lite blod er det ok.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Æsj, og dobbel æsj. Nei, det er oralsex generelt. Savner det så VANVITTIG (
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Hehe, ja jeg skjønte nesten at vi snakket generelt, bare MÅTTE. Kanskje du kunne finne deg en jenteelsker til å gjøre akkurat det..? Det syns sikkert mannen din hadde vært spennende..!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Han hadde ikke likt det nei, for det er jo utroskap. Har en kjærnekar til sambo så jeg vil ikke ødelegge noe ved å være egoist..
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #11 Skrevet 19. juli 2007 Tja, men det virker så han nyter sex mye bedre. Så jeg gir han oralsex litt før vi går videre... Vet ikke egentlig om han er av "den gamle skolen", men han er jo ikke 40 enda engang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå