Gå til innhold

På biltur med 8 mnd baby.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på hyttetur i morgen og det er ca 4 - 5 timer å kjøre. Minsten skal selvsagt være med, men er bekymret for hvordan det kommer til å gå med ham i bilen. Han blir lett rastløs av å sitte i ro lenge, vil helst ut og krabbe. Å kjøre bil korte avstander (times tid) har gått fint før...

Noen som har tips eller erfaringer med babyer på tur?

(Postet på småtroll og)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koble ut airbagen og sett bilsetet foran :-) Anbefalt plassering i Sverige, trygt og supert å kunne ha kontakt med babyen, spesielt at babyen kan se deg og vet at du er der :-) Kjøp en ny, spennende leke og ha med noen kjeks e.l. :-)

Skrevet

Kjør på natta, eller hold han våken seint, opp tidlig og dra 2-3 timer etter det, da sover han nok mest hele tiden.

Skrevet

Tulla sovner når hun kommer i bilen eller hun titter ut av vinduet. Tror det er best å ikke gjøre så mye best å bare la de sitte der så kan de gjøre det de føler for. Har en leke til henne som er festet fast leker litt med den =0)

Skrevet

Virker som mini har mest tolmodighet når han sitter alene bake,sitter f.eks.jeg der vil han bare bort til meg og opp..Sitter han alene,pludrer han,ser ut,leker osv...Ha med litt å holde han opptatt med,nøkler f.eks...

Vi har kjørt mest på natten (kveld før han legger seg og otover natten).Turen tar da 5 timer som normalt,kjører vi dagtid og han er våken går det fort 7-9 timer...Sånt bamsespeil er kjekt å ha,da ser seg selv i det og du ser han og slipper å lure på hva han driver med.

Ja,og ha med musikk:)

Skrevet

Dra når han skal ha formiddagsluren sin :) da sovner han nok godt, så kan dere ta en stopp når han våkner fra den...

Skrevet

Tullball med øyne blå: Jeg har hatt inntrykk av det samme, at han oftere blir grinete om jeg sitter sammen med ham i baksetet. Mulig det er jeg som er innpåsliten, he he..

Kan ikke kjøre om natten, men skal kjøre i det han skal ta formiddagsluren sin klokka ni. Men da sover han neppe mer enn 2 timer.... Er da bekymra for de tre timene ETTER luren. Vi skal jo stoppe underveis så klart, men kan bli mye skriking allikevel tror jeg... Tvi tvi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...