Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at de to fortennene nede er på vei, og kjenner tuppen på den ene. Hun sikler masse og tygger masse på hendene sine. Men hun er jo bare 8 uker gammel, syns det var fryktelig tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente vår er sen... akkurat som faren. Har fått en tann og er 11 mnd

Skrevet

Ja, det var jammen tidlig:) Men det er ikke noe farlig , får bare håpe hun ikke er en lite vampyrbaby(om du ammer ..)

Min fikk sin første tann nede(fortann) da han var rundt 6 mnd. Kort tid etter kom den vedsiden av, og nå er de 4 fortennene oppe på vei samtidig.

Å tygge på hendene er dog alene ingen indikasjon på tenner alene i den alderen, er jo helt normalt å oppdage hendene sine rundt 2-3 mnd.

Kjøp detinox om du ikke allerede har gjort det, evt gi paracet om det skulle toppe seg med skriking pga tenner... Har gitt tassen paracet ved et par ekstreme tilfeller, og detinoxen bare nyter han å få smurt på gummene.. Lykke til!

Skrevet

Didrik er litt liten enda, så kommer nok ikke tenner på en stund her i gården hihi (8 uker) Men storesøster fikk sin første tann rett før hun fylte året, og de sier det er arvelig, så blir nok en stund å vente på Didrik sine ja....

Skrevet

Første tann kom da han var 5 1/2 mnd. Den neste tanna kom en uke senere. Heldigvis er han snill gutt med melkekua si og biter ikke:)

Skrevet

Sønnen vår fikk første tanna når han nærmet seg 1-årsdagen, så jeg ble ganske overraska da jeg oppdaga ei tann i munnen på dattra vår som nå er 5mnd. Hadde ikke venta tenner så tidlig nei...

Skrevet

Hehe, jeg ble født med to tenner nederst, og tvillingsøstra mi ble født med ei tann nederst;) Er visstnok ganske sjeldent. Nå har jeg en sønn på 3,5mnd som ligger an til å få tenner snart..

Skrevet

Min lille prinsesse fikk 2 tenner da hun var 4 mnd...

Og høres tidlig ut med tenner når datteren din er bare 8 uker.. men har faktisk hørt om noen som er født med tenner! :-O

Så da er det ikke såååå utenksomt likevel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...