Gå til innhold

Skal teste i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kryss fingrene..... vist den blir negativ får eg vente å se om jeg får mensen.. IKM søndag eller mandag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så spennende=)

jeg og tenkte jeg skulle teste i mårgen. jeg er da 4dager over tiden:) jeg har opblåst mage å ømme brøst,å magen driver å rommler litt,men jeg har ikke de mensen smertene jeg bruker å ha,så jeg er SÅÅÅ spent:D å har lyst på mat hele tiden:)

Skrevet

hadde tenkt å vente å se om eg fikk mensen men orker ikke vente....er såååå spent.. skal fortelle hvordan det gikk...

Skrevet

ja er spent jeg og=)

ja du må fortelle hvordan d jekk... xxx fingrene for deg=)

Skrevet

Jeg har IKM på søndag men tenker ikke på å teste engang....vet den kommer som på bestilling! Jeg skal imidlertid begynne på Pergo denne syklusen, så føler meg litt giret og positiv igjen nå:) Krysser fingrene for deg! (P.S; en venninne av meg gikk tolv dager over IKM før hun testet positivt.....det kan altså skje!) KLEM!

Skrevet

ååå....d er så nervepirrende å gå å lure...:/

jeg vet ikke hvor tidli d vises på meg,for sist gang jeg ar gravid,hadde jeg ingen tegn i d hele tatt,så jeg tenkte ikke på å teste.så jeg fant d ikke ut før jeg var 8veker på vei:) syklusen min var helt på bærtur,d kunne gå tre måner mellom vær mens,så jeg tenkte ikke på å teste før vi skulle på en fest,da tante jeg at jeg skulle teste bare før å være på den sikkre side. å den var positiv gitt:)

Skrevet

lykke til! krysser fingrene for deg! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...