Lisa & lille Noah<3 Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Samboeren min,meg og et vennepar har så lyst til å dra ut i morgen,men samboeren min jobber som vanlig. Nå prøver han å få en annen til å jobbe for seg,venter på at han skal ringe opp igjen.. Ååå vi trenger sårt litt "alenetid" (dvs uten barn) sammen,har ikke funnet på noe bare vi to siden januar.. kan dere krysse fingrene for at han får friiiii,sånn at vi kan gå ut:)? barnevakt har vi fått hvertfall:D
BettyBoob Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 KRYSSER alt jeg har av fingre og tær skal en etterlengtet tur ut med venninne imorgen selv pjokken skal kose seg med tante og typen + stor barnebursdag på sønadg. gleder meg veldig til å få sove så leeeenge jeg vil på søndagen ja!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 tusen takk mortilseb:) Håper du får en koselig tur ut i morgen da:) Er deilig med litt fri fra disse små sjarmtrollene også Må jo lade opp battereien litt hehe..
BettyBoob Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 helt klart! og takk er i tillegg alene med ham, så det er litt lenge mellom hver fri! I tillegg har han blitt så trassete at jeg nesten gleder meg til han begynner i bhg...hehe, kanskje litt stygt sagt, men jeg tror han er klar for nye utfordringer! Håper det blir tur på dere imorgen!!
Nickey Mouse Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 x krysser fingrene x Er tross alt viktig å bare være kjærester innimellom!
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Skal krysse ALT jeg har trenger alenetid selv vi, mulig vi er så heldige at vi får tatt en hyttetur alene snaaart.. Dere fortjener å dra ut hvis sist var januar ja
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Krysser fingrer og tær for dere =0). Skulle jobbet for han men skal selv jobbe ekstra i morgen så jeg kan desverre ikke.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2007 Tusen takk alle sammen:) Kanskje noen andre her inne som vil være dj for en natt:P hehe, dj-DIB spiller barnesanger hele natten;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå