Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Når ungen er syk, har feber, kaster opp, falsk krupp og annen drit. Har far da samvær likevel? Dere som sender barna bort til far, gjør dere det når barna er syke? Skjønner jo det at også en far klarer å ta seg av barnet når det er sykt, men likevel. Her kommer far hit og bare leker med ungen, synes bare det blir litt tåpelig når hu er syk... :-/
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 har ikke opplevd at gutten har vært syk når far skal ha samvær enda, men tror nok jeg ville ha hatt han hjemme med meg.. for å være ærlig tror jeg far ha syntes d ha vært best oxo.. far kan helelr komme til oss å trøste/pleie den syke. slipper jo barne å reise noe plass også..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 familieværnkontoret sa dette når jeg spurte hva vi skulle gjøre om han blir syk: er han litt syk så er det greit og dra til pappa. men er han sengeliggene skal han få være i egen seng. om han er litt syk men med en sykdom som kan bli værre fort så er det smart at samme persjonen har han hele tiden må dere på sykehus skal begge foreldrene være med du må nesten bare se det ann
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Jenta mi har vært veldig mye syk og faren vet det, men han bryr seg ikke stort om det tror jeg, for han gjør aldri noe med det. Tror ikke han hadde taklet å være alene med henne når hu er syk heller. Egentlig har han aldri vært alene med henne lengre enn en liten gåtur i ny og ne! Og hu er snart 3 år, forresten også før 29/9 :-P
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Ja, det skjønner jeg jo. Sånn med forkjølelse og slike ting. Men jenta mi har hatt falsk krupp de siste to nettene, har feber og kaster opp. Da synes jeg det blir masete med en far her som ikke er interessert i annet enn å leke, se på tv og sånt. Men han kommer nå i morgen da.... :-/
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 du får ringe han og si at det ikke passer. om han ikke godttar at hun er syk så får du slå han hardt i hodet med en hammer.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 hehe, huff, ja. Han hadde trengt det noen ganger uansett. :-P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 hehe.. de fleste hadde vel trengt det innimellom ;-) men du får bare stå på ditt. om han blir sur så er det vel hans problem at han må bruke masse energi på og være sur.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 Om du får lege-erklæring på at barnet er sykt, kan ikke far kreve samvær før barnet er friskt. Er jo kjempefint at dere går overens såpass at han kan komme og være litt hos dere da.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 Legeerklæring ja, det skal jeg huske på, takk. Men du.... det er ikke kjempefint at han kan komme og være her hos meg, annenhver helg i over 3 år!? Det er sinnsykt. Det er så sykt det at jeg holder på å bli sprø. Jeg har aldri aldri og kommer heller aldri til å se på dattera mi som noe mas og som jeg ønsker å få 'fri' fra, men fy pokker, innimellom sku jeg ønske hu hadde en pappa som klarte å ta vare på seg selv og en unge. Det funker ikke. Han takler ikke å spenne henne fast med sele i bilen. Nå som hu har slutta med bleie så gidder han ikke følge opp med at hu ska tisse på potta heller (venter straks at hu tisser på seg) Han har tilogmed sagt at eneste måten å bli kjent med dattera si på er å legge seg ned på guvlet sammen med henne??? Nei huff, jeg kunne sagt mye rart, men. Han er en snill fyr, han er det, kjøper seg nesten i hjel på klær og ting hu ikke trenger. Bleier og mat derimot har han aldri kjøpt. Jeg vet det hadde ikke gått bra om han hadde fått henne hjem til seg, for han takler det ikke. Mange sier bare 'han klarer det om han må' men han gjør ikke det. Helt sant, er ikke bare noe jeg sier. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå