Tredjemann på vei :D Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 bare nysgjerrig, skal ikke prøve på en til enda men vil bare vite hvilke kjerringråd dere har hørt om dette! viktigste for meg er uansett at ungene mine er friske, så ikke misforstå, bare diskuterte dette med sambo her en dag:-)
0406 Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 hehe har ikke helt tro på at det hadde noe å si emn satte å lest kjerringråd å sånn når jeg var gravid med nr 2. Med nr 1 hadde vi rommet som gjorde at senga lå nordvent og med nr 2 hadde vi et rom som gjorde at senga lå sørvent. Ifølge kjerringråd så hvis man lå med hode i retning nord ble det gutt og sør jente. Nr 1 ble gutt og nr 2 ble jente. så hmmmm om det er noe det vet ikke jeg.
Tredjemann på vei :D Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 hehe, nei akkurat det der har vel heller lite å si for kjønnet tror jeg, er egentlig ikke særlig overtroisk av meg, så tenkte vel mer på hvilke andre ting som kan ha noe å si... men takk for morsomt svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå