Honningmelon Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Er den mest beregnet på å bruke på asvalt og andre veier uten stein og grus? :-)
EnJente_m_EnJente Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Ja og til det funker den virkelig kjempebra, er STRÅLENDE fornøyd med denne vognen. Har den alltid i bilen, super på shoppingsentre, eller turer i byen, synes jeg Delte meninger om alt, men kan bare servere deg min mening hehe !
It's all about me Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Det er en grei vogn, men den er grusom på brostein og lignende. Grus går, men ikke spesielt god der heller. Så det er mest asfalt og kjøpesenter den er god på.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 De fleste triller med sånne hjul er vel aller best å bruke på asfalt ol. Litt stein og grus går nok bra,men ikke om det blir for mye tror jeg...har ikke prøvd=)
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 hei igjen..=) ja altså alle triller er jo mest for asfalt og shopping. er jo ikke spesielt egnet for gå turer selvfølgelig. men du jeg tok opp vognen.. den har stått sammenslått i ett år nesten i boden. tror jeg skal ta den med på jobb for litt service=) knirker litt og sånn. er ikke blitt smurt på leeeeenge for å si det sånn. hehe. den er jo pent brukt. ikke akkurat mye brukt. men skal gå over den først tror jeg. men du kan jo bare hyle ut etterhvert når du vet hva du skal ha..
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 har ei carena trille, husker ikke om vi har easy eller lieback lux, men det er en kikkelig DRITT vogn! ARRRGH som jeg hater den vogna, den knirker som en gal selvom vi har smurt den, er skikkelig vanskelig å manøvrere og den er svær sammenlagt (nesten like stor som duo-vogna vår) Gikk å bannet å hadde mest lyst til å sparke i stykker vogna når vi hadde den med på senteret her om dagen.. Et fryktelig dårlig kjøp i mine øyne.
mammmamia ** Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Ja, enig med Mami87 - DRITTvogn..! Knirker uansett hvor mye man smører, og etterhvert blir den helt skeiv og håpløs å bruke, den er umulig å vippe opp på kanter o.l., og kjempestiv å trille... Ikke spesielt god å ligge i heller, og det er faktisk bedre med to håndtak enn bøylehåndtak som på denne..! Den blir flat sammenlagt, men ikke liten - bedre med sånn som blir lang og tynn sammenlagt ja.:!
It's all about me Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Hmmm, smak og behag. Min knirker ikke i det hele tatt hvis jeg slipper et par dråper olje på bakhjulene i ny og ne. Skeiv har den ikke blitt til tross for at jeg til og med brukte den som hovedvogn en lang stund. Litt vanskeligere å vippe opp på kanter enn Tfk'en min er den, men med en liten fot på stanga mellom bakhjulene idet en vipper er ikke det noe problem lenger. Lillegutt sitter og ligger kjempegod i den, og har sovet masse der. Og til bilen våres passer denne mye bedre enn en sånn som blir lang og litt tynnere sammelagt. Så som sakt smak og behag. det er ikke den perfekte trilla, men utrolig bra til den lave prisen.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Kommer kanskje litt ann på høyden på den som triller også, er høyt håndtak på den så hjelper kanskje om ma er høy.. Og har man ikke prøvd mange andre triller så har man vel ikke noe å sammenligne med heller, jeg hadde heller spart en ekstra mnd å kjøpt en god kvalitetstrille hvis jeg fikk valgt igjen. Vi har foresten hatt problemer med at bakhjulene plutselig kan dette av også, hørt om andre som har hatt samme problemet :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå