Gå til innhold

Hva koster en trillepike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Har endelig fått ordnet litt avlastning her, ei som skal trille/passe nurket litt av og til. Selv har jeg ikke sovet en eneste natt på 7 mnd, så det skal gjøre godt med litt avlastning. Hun begynner allerede i morgen, men jeg aner ikke hva jeg skal betale... Hva er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, da jeg selv var trillepike (og det skal sies at dette er noen år siden) så fikk jeg 15 kr timen. Men kan tenke meg at alt mellom 20-30 er normalt?

Skrevet

Jeg selv tror jeg fikk ca 30,- når jeg trillet for rundt 12-13 år siden, så det må vel være en del mer enn det...?

Regner med at dette varierer en del, så dersom jeg får flere svar så tror jeg at svarene sikkert vil sprike litt også... Men hadde vært gøy å sett "snittet" i svarene liksom ;-)

Skrevet

Eg tror det kommer ann på mye, fikk 15 for 10 årsiden, og prisen har ikkje godt veldig opp, rundt 20 25 kanskje,Kommer ann på kor mange barn/kor små barn kor gammel den som passer er og om du er tillgjengelig i trille tiden, eg betaler mi som er 16 år 50 for 1 og en halvtime for en , 60 når ho har 2 og 70 når ho har tre. Men da går eg på jobb. Her som vi bor tar svarte dagmammaer rundt 30 kr timen trillepiker ligger litt under det

Skrevet

Jeg brukte å få rundt 50-lappen for ca 8-10 år siden, trillet da en liten gutt og hadde han vel en time eller to. Men skal sies at dette var en veldig krevende gutt.

Skrevet

Kommer vel gjerne litt an på alderen på trillepiken også? Og hvor mange timer til dagen hun skal ha barnet?

Tror ikke jeg hadde betalt så veldig mye mer enn 30 kr timen, da jeg selv var overlykkelig over de 15 kr jeg hadde. Satt jeg barnevakt på kveldene fikk jeg jo betraktelig mye mer.

Og jeg fikk kun utbetalt penger en gang i uken, istedet for hver dag når jeg leverte, noe som er å anbefale.

Skrevet

Det var jo ikke mye, tippa en del mer jeg...

Jeg har ei på 7,5, mnd som hun i utgangspunktet skal passe/trille i 3 timer, men mer om hun selv ønsker. Hun som skal ha henne er 18 år og veldig flink. Så for meg kanskje 50+ pr time jeg..

Skrevet

Vår trillepike er 14 år, og får 35 kr i timen. Det er ganske mye her vi bor.

Skrevet

Nå er jeg blitt enig med henne om 30,- i timen. Tenkte først på mer, men hun ville heller ha mindre i timen å få passe mer, så det var jo greit ;-) Så nå skal hun passe 5 dager i uken 5 timer for 750,-

Skrevet

Jeg fikk 100kr timen for ca 6år siden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...