Gjest Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Synes det er mange av dere som går over termin her..blir litt satt ut=)Håper ikke det skjer meg..
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Vi er noen ja...går på 13.dagen her:( Unner ingen det...
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 uff det må bare være så tungt...å så gleder man seg jo å så sinnsykt mye.....Håper det skjer snart da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå