Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er nok tida for det da. Du veit at på sånne kontorer kan ting noen ganger gå litt i sirup, ikke alltid da. Men det er jo greit å være ferdig med det

Skrevet

går man bare på trygdekontoret å henter søknadspapirer eller kan man gjøre det på nett?

Skrevet

Hmm.. det har jeg ikke sjekka. Du kan jo se etter. Noen ganger man kan printe ut søknadskjema fra nettsida..Det hadde vært lettvint. Da er det i så fall på nav.no

Skrevet

vet du hvordan det beregnes? snitt av 3 siste mnd eller siste år ? jeg har ulik lønn fra mnd til mnd, så det har en del å si for meg...

Skrevet

Ja jeg tror jeg fant det forresten!

Her får du en link: http://www.nav.no/page?id=328

Hvis du ikke har finni det allerede da. Til høyre på sida står det under Skjemaer, så kan man laste det ned og printe ut.

Skrevet

Jeg var på NAV forrige uke for å snakke med en rådgiver om foreldrepenger, og da fikk jeg et skjema jeg skulle fylle ut. Men rådgiveren jeg snakket med sa at det ikke hastet med å levere den inn (er i 22+4), for de kom ikke til å behandle den før barnet var født, og de hadde mottatt papirer fra folkeregisteret og/ eller sykehuset du føder på. Så jeg tror ikke det haster så veldig, men det kan jo være greit å vite hva du vil angående permisjonen da, og sette deg litt inn i det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...