Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

pappan til gutten jobber veldig mye for tiden. denne måneden har han så å si ikke hatt gutten. han skulle egentlig ha han fra lør til man denne helga men måtte jobbe lørdag og mandag. søndag har han fri, men måtte bruke tid på husarbeid, så han kunne treffe gutten hjemme hos oss noen timer.

hvordan skal jeg egentlig reagere på dette framover? legger jo planer for "fri" helgene mine jeg og som jeg må avlyse. er d hans plikt å fikse dette selv? si til jobben at han faktisk ikke kan pga at han skal ha gutten hvis han ikke finner evt barnevakt??.. synes d er så merkelig. snakka med han i stad å da sa han at i juli hadde han kun 3 fri dager pga ferie og sykdom.. skal dette gå utover tiden han skal ha med gutten?????

d som irriterer meg såååå er at han i d siste har sagt at han skal ha 50-50. beviser jo ganske så bra at han ikke har mulighet til det.. (jobber som restaurant kokk, så mye kveld)

blir så provosert jeg...

åsså er d så rart, for han får fri til å kjøre/spille poker turneringer og fikk fri forrige helg til å dra på festival.. da må han sannelig meg få fri til sønnen sin å..

*grrrrrrrrrrrr*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en prioriteringssak synes nå jeg. pappaen her har gitt beskjed til jobben at noen dager kan han rett og slett ikke jobbe overtid for da har han ungen, og det har de godtatt. Synes du skal si fra om dette, men det er jo ikke noe du kan gjøre med det siden man ikke kan tvinge noen til å ha samvær.

Skrevet

du burde snakke med han. men lovmessig så er det ikke så mye du får gjort.

sånn sett er vi mammaer tapene. om pappaen vil ha mer tid så "må" vi gi dem det og om de ikke vil ha noe tid så må vi finne oss i det. å når de vil begge deler, så blir man jo bare forvirra. ihvertfall blir jeg det

Skrevet