Gå til innhold

Jeg har bursdag i dag....:o)


♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

hipp hipp hurra for meg....hehe....;o)

jeg er så heldig å hs fått spa behandling + frisør time av familien min, det gjør godt for en sliten mamma kropp ja...:o)

også har jeg verdens beste kjæreste som gha meg frokost på senga, tok meg med ut og spiste + at jeg fikke en ring i hvitt gull med 2 diamanter....:o) jeg må være verdens heldigste person...:o)

 

 

dette har vært en super bursdag...:o)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HippHurra for deg!!!:0)

 

Masse bursdagshilsner sendes i ekspressfart fra Sør!!!!:0)

Skrevet

Gratulerer med dagen

Skrevet

Åjøss!! gratulerer med dagen!! Hvor gammel blir du? Jeg hadde bursdag på lørdag... hehe

Skrevet

Høres ut som du har hatt en herlig dag :)

Gratulerer med dagen :)

Skrevet

Jeg har også bursdag i dag.......gratulerer til oss........................

Skrevet

oi, du er virkelig heldig!

 

gratulereå masse masse med dagen!!!

Skrevet

Mammaen min har forresten også bursdag idag!

 

...mamma?!??! er det deg?!?? Nei, sikkert ikke... ;) hehe

Skrevet

hehe...:o) jeg ble 23 år jeg....:o) så jeg håper ikke jeg er mamman din....hehe...;o) grattis med dagen på etterskudd til deg da Juni80 *født en nydelig prins* :o) er du født i 80 eller....??? :o)

Skrevet

MASSSE GRATULERE MED DAGEN =0) torkakeklemtildegframeg =0)

Skrevet

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!!!!!!!!! :o)

 

 

*STOOOORT SMIL FRA ØRE TIL ØRE*

 

 

:o)

Skrevet

Takker! ;)

Nei, da er du nok ikke mammaen min... ;)

Er født i 80, ja! Logisk, eller?!? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...