Sommerfugl78 Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Da jeg var på ordinær UL fikk jeg vite at jeg ikke skulle inn på journalskriving, pga sommerferie. På sykehusets nettsider mener jeg å huske at det står det at det er journalskriving en mnd før fødsel. Bør jeg kontakte sykehuset nå for å spørre de på nytt? Jeg har termin 5. sep, så sommerferien burde jo være over en stund før det...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Aldri hørt noe snakk om journalskriving...skal føde på AHUS.
nicco Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Skal ha nr.6 og aldri vært på noe journalskriving.....har ikke blitt kastet ut når jeg har stått på døra med rier.
~Simelisa & Marina~ Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 heisann... Jeg skal ha ks 13.august og jeg skal inn til journalskriving den 10. august... men d var visst noe som var vanlig spesiellt om en skulle ha ks på en mandag, da tok de å skrev deg inn på fredag... mer vet ikke jeg... klem
Løyyypeeee!! Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Dette mer journalskriving i forkant av fødsel er visst ulik praksis fra sykehus til sykehus. Jeg fikk time til journalskriving ved ordinær ultralyd. Du kan jo ta kontalt med sykehuset igjen og høre, siden journalskriving tydligvis er praksis ved ditt fødested.
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 hei, d er ikke noe journalskriving her i Fredrikstad heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå