Gå til innhold

fler som håper


Anbefalte innlegg

Skrevet

håper virkelig denne fullmånen har noe virkning. har hatt en del vonde kynnere i dag, og ganske ofte:) håper det går over til ekte rier.

vil ha ut prinsen min:)

hvis det er noen som har fler råd på hvordan jeg kan få ting til å gå fremmover så tas dette gledlig i mot:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da har jeg spist kanel også!!!!!!

nå må han vel for pokker komme ut snart vel!!!!!

Skrevet

Har gått laaaang tur idag, så fort jeg bare orket! Føles fort hvertfall, for en kropp som ikke har beveget seg kjappere enn en halv km i timen de siste ukene:P Hehe..

Tatt MicroLax som jm anbefalte...

Brukt brystpumpa

Nå prøver jeg å overtale pappan til snuppa til å ha seg med meg..

 

Men kanel, vet jaggu ikke om jeg tør altså!

Skrevet

har gitt oppp alt som heter kjerringråd... no stoler jeg på fullmånen...hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...