Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 har planer om å gifte me denne datoen..det er en fredag..men er det "mulig"? er det vanlig å gifte seg på en fredag,,? det er jo i sommerferien..
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Det er forbudt å gifte seg en fredag. Kontakt det stedet du ønsker å gifte deg du;-)
nickoline og supermann Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 hva er egentlig vanlig...........ta en lang fart og drit i det. Gift deg på hvilken dag du vil du:) Men kirken må jo være ledig da:)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Vi giftet oss 04.08 og det er alltid en prest på jobb. Svigerfar giftet seg i kirken på en fredag. Ikke noe problem det. Men det spørs om datoen er ledig, har hørt at mange ønsker seg den. Men om det er noen større sjanse for å huske bryllupsdagen...... se det er en annen sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå