Gå til innhold

å gifte seg 08.08.08


Anbefalte innlegg

Skrevet

har planer om å gifte me denne datoen..det er en fredag..men er det "mulig"? er det vanlig å gifte seg på en fredag,,? det er jo i sommerferien..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forbudt å gifte seg en fredag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kontakt det stedet du ønsker å gifte deg du;-)

Skrevet

hva er egentlig vanlig...........ta en lang fart og drit i det. Gift deg på hvilken dag du vil du:) Men kirken må jo være ledig da:)

Skrevet

Vi giftet oss 04.08 og det er alltid en prest på jobb.

Svigerfar giftet seg i kirken på en fredag. Ikke noe problem det.

Men det spørs om datoen er ledig, har hørt at mange ønsker seg den.

Men om det er noen større sjanse for å huske bryllupsdagen...... se det er en annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...