Mammaen til Tuva:) Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Noen som har noen tips til hvordan en får bort søtsuget? jeg klarer meg greit i ukedagene,men med en gang fredagen kommer så holder jeg på å bli gal viss jeg ikke får i meg noe søtt og salt.. Idag hadde jeg handlet inn vannmelon jeg skulle kose meg med, men det hjalp ikke.. Så jeg endte opp med å ta på masse sjokade på et frokostbrød og spise det.. nå vil jeg ha noe salt men har ikke noe i hus.. huff, det er så tåpelig! vil ikke gå opp igjen, har endelig klart å gå ned alle 30 kg etter svangerskapet, og er nå på vei opp igjen.. har klart i perioder å holde meg helt borte fra snop, men når jeg sier til meg selv at jeg kan kose meg en gang i uka så tar det helt av.. spiser til jeg nesten spyr, og det blir hele helgen, ikke kun en dag.. og jeg tenker på at jeg vil ha noe hele tiden! noen som har noen tips?
børdi Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 pleier å ha lacryl i hus jeg, det tygger jeg på om jeg får skikkelig snopesyke:-) Hjelper faktisk. Eller tyggis hjelper også.
tvilling73, 05/07 Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Frukt hjelper og viljen... Jeg har spist vanvittig mye sjokolade i ukene - alltid forferdelig snopesyk når jeg er gravid.. men nå har jeg bestemt meg at siste sjokolade er spist på en stund.. skal få lov å spise chips og is for å lette på trykket.. Har klart 5 mnd uten sjokolade før - bra for en sjokoman.. og 9 mnd uten brus.. elske pepsi max..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå