Gå til innhold

November: Tenner...


Nr-3-i-Magen

Anbefalte innlegg

Har deres små fått tenner? Snuppa vår fikk ei i forrige uke, og nr. 2 er på veg. Første gangen var det ikke så mye symptomer, ho var litt sutrete og våkna mye mellom ni og ti på kvelden, ellers ingenting, med tann nr 2 er det det samme, pluss at ho har vært kjempesutrete hele dagen, vil ikke spise og er kjempetrøtt, sover masse og gnir seg i øynene hele dagen.

 

Er det vanlig å ha så forskjellige symptomer? Eller kan det være noe anna i tillegg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guttebassen fikk første tann rundt 6 mnd. Den dukka plutselig opp. Så kom plutselig nr 2 nå, og da skjønte vi hvorfor han hadde vært så sur i det siste...

 

Søtt med to små tannebisser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus har fått 6 tenner nå.. Han har ikke hatt så veldig mange symptomer, bare det at han har våknet litt mange ganger om natten når det har stått på..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn til tannebisser hos lillemann enda, men han sikler heftig og biter på alt. Når jeg tenker meg om så har han vel gjort det et par måneder nå... Hm... De kommer nok etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah Emilie har fått 2tenner nede og hun har ikke vært plaget med noen av dem. Men det kan jo forandre seg når de andre kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tenner fremme enda... Men har vært kuler som blør ved hjørnetennene lenge(flere mnd). var sikker på de skulle ha kommet for lenge siden. Og hun gnage og sikler og sutrer og sover dårlig og jeg vet ikke hva... Slitsomt! Så håper noe kommer frem snart! også begynt med "tannbæsj", så nærmer seg vel...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marius har to tenner nå, og de kom ikke uten problemer nei. Han er enda gretten og gråter og våkner hele tiden, så jeg håper det er en ny tann på tur og ikke den nye hverdagen. Savner at han er blid og smiler mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...