nickoline og supermann Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 ???? Hva er det jeg ikke har fått med meg? Noen/mange barn går jo helt inn i hans verden.........roper og snakker med rar stremme hele tiden.... Håper jeg klarer å holde igjen så sønnen min får et normalt forhold til sine helter. Kommer nok ikke unna sabeltann vi heller......og uansett kommer det nok noe annet når den tid kommer;)
*Rutletutt* Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Det er sikkert fordi at det er passelig skummelt og spennende + all den fengende musikken....jeg skjønte det heller ikke før Tobias plutselig en dag kom hjem fra bhg og sang på Kaptein Sabeltann sangen...fikk en film til jul og da var det gjort:o)
børdi Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Sabeltann er bare genial:-) Fengende musikk, ungene lærer sangene lett, og dermed bedrer de språket. Små budskap om at de slemme aldri vinner til slutt, det lønner seg å fortelle sannheten, at spøkelser ikke finnes kan man og dra ut av filmen som eksempel, og snakke med ungene om(har hatt bruk for det selv her i huset)-:-) REtt og slett bra synes jeg da...
pøber´n & je Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Elias liker også KS. Men han har enda ikke sett noen film med han da. Det vil jeg prøve å drøye litt, siden jeg mener at det ikke er noen film for små barn. Han har sett noen musikkvideoer, og så har vi en samlecd som går både titt og ofte. Og så brukte jeg KS til å få han til å slutte med smokk.
børdi Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 vi kjøpte tegnefilmen først til trollet pøbern, for jeg tenkte som deg at det er litt skummelt med den ordentlige filmen.. Tegnefilmen er og grusomme gabriels skatt, så da hun hadde sett den noen ganger, var ikke den ordentlige så skummel, siden hun kjente historien fra før...:-)
pøber´n & je Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har en film av han, den tegnefilmen. Men den har søsteren min, så han vet ikke om den. Ellers så hadde den vel gått 5 ganger pr dag her. Jeg syns det er masse brøling der jeg da, og da jeg så den tegnefilmen på kino, syntes jeg så synd på de barna som hylgråt der. Men det er nok bare jeg som er litt hønemor når det kommer til det
lille mus meg Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Gå på kveldsforestillingen og se. Den er kjempe bra. T.o.m. besteforeldene som var med syntes den var veldig bra og ungene storkoste seg. Kjempe bra at vi kan ha noen ``lokale´´(norske) helter som vi kan besøke. Smokkeprosjektet fungerer for mange også.
pøber´n & je Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Det skal vi neste år. Han er nemlig i en periode der det er umulig å holde han våken lenger enn til 19.30 før det blir grining. Og da er det ikke noe vits å bruke penger på noe han ikke vil ha glede av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå