Hot Midget ! Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Hehe..Aldri vært i bryllup,men skal i morgen:) *glede seg* Aner ikke hva jeg skal skrive da! Tenkte noe sånt som: Kjære ... og ..... Med ønske om et flott og minnerikt bryllup og mange gode år sammen. Klem fra.... Vet ikke hva som er vanlig jeg...Kanskje jeg skulle skreve et dikt i tilleg..Hmm.. Er ei god venninne som skal gifte seg:) Forslag???:-)
Frk. Vable Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Vi var nylig i bryllup og skrev vel noe sånt som: Kjære brudepar! Hjertelig til lykke med dagen og med fremtiden! Hilsen ............
En_av_hver Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Her finner du kanskje noe? :-) http://www.rimemoen.com/scrapping/
~~DoraDora~~ Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Kjære brudepar... Som hvite svaner på bøljan blå... må hell og lykke deres fremtid nå... Mange lykkeønskninger fra.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå