Gå til innhold

Bryllup!! Hva skriver man i kortet?;-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe..Aldri vært i bryllup,men skal i morgen:) *glede seg*

 

Aner ikke hva jeg skal skrive da!

Tenkte noe sånt som:

 

Kjære ... og .....

 

Med ønske om et flott og minnerikt bryllup

og mange gode år sammen.

 

Klem fra....

 

Vet ikke hva som er vanlig jeg...Kanskje jeg skulle skreve et dikt i tilleg..Hmm..

Er ei god venninne som skal gifte seg:)

 

Forslag???:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte-dytte*:)

Skrevet

Vi var nylig i bryllup og skrev vel noe sånt som:

 

Kjære brudepar!

 

Hjertelig til lykke med dagen og med fremtiden!

 

Hilsen ............

Skrevet

Takk begge to:)

Skrevet

Kjære brudepar...

 

 

Som hvite svaner på bøljan blå...

må hell og lykke deres fremtid nå...

 

 

 

 

Mange lykkeønskninger fra.....

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...