Gå til innhold

kaptein sabeltann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En komersiell landeplage.............det eneste som har kommet godt ut av det er vel at dyreparken og formoe tjener penger.

..........og smokkfrie barn............:))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen til en venninne av meg elsker han =0) så man får også snille gutter =0)

Skrevet

digger sabeltann,:-9

setter på filmen om grusomme gabriel, og ungene sitter som lys og ser på i en 20 min tid..

hehe...

Skrevet

Han er jo genial:)

Datteren min digger han også, hehe

Skrevet

Jeg er heller ikke så begeistret for ham.

Skrevet

Tobias eeeelsker Sabeltann - får han se en Sabeltann-film sitter han totalt oppslukt hele tiden filmen varer....og når den er slutt sier han "kommer mer, mamma...?" Han elsker musikken også, og "kan" mange av sangene:o) Er jo fengende musikk da;o) Favoritten er nok Grusomme Gabriels sang...det syns han er veldig spennende og syns det er litt gøy at Kaptein Sabeltann blir redd for spøkelse når det bare er Pinky som har kledt seg ut..."bare Pinky inni der" sier han da:o)

Skrevet

Jenta mi som fylte 3 i går fikk Kaptein Sabeltann skuta i gave fra onkelen sin.. Det var jo kjempe stas, er hennes store helt, og i sommer skal hun fp gi tuttene sine til ham..

Skrevet

Her har jeg levd med Sabeltann siden han ble skapt, først gjennom jobben i barnehage og siden med mine egne unger.

Syns Sabeltann er flott jeg, for det er så fengende musikk, at selv mor orker å høre på det dag ut og dag inn :)

Skrevet

bedre enn spiderman, batman, actionman, pokemon, turtels, sponge bob osv osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...